נכס בהתאמה אישית

קבוצת נפוסי מובילה מהפכה ביחסים בין היזם, המשווק והלקוח.
היזמים נהנים מערך מוסף, הלקוחות זוכים בנכס שהכי מתאים להם

 

התהליכים הגלובליים של העת האחרונה מביאים עימם שינויים משמעותיים בהרגלי הצריכה ובתהליכי קבלת ההחלטות של הלקוחות והיזמים.

החיפוש אחר העסקה האולטימטיבית הפך למשוכלל יותר ומשפיע על שני צידי המתרס. הלקוחות מגדירים מחדש את הפרמטרים לפיהם יקבלו את ההחלטה איזה נכס נדל"ני ירכשו ואלו שירותים נלווים לעסקה. החיפוש אחר עסקת הכל כלול שמתאימה בדיוק לכל לקוח, הופך למשמעותי ביותר. צרכני הנדל"ן הופכים לדקדקניים יותר, מודעים יותר.

היזמים מצידם החלו להפוך את אלמנט הבידול למרכזי מבין מאפייני הפרויקט. הפרויקט צריך להיות מעל כולם, להציע מוצרים משלימים נדל"ניים ייחודיים. כל פרויקט הופך למותג מבית היוצר שלו.

השיטה המסורתית לפיה כל יזם מתכנן פרויקט לפי הנתונים המוכתבים לו, כגון: זכויות בנייה, התחשבות בתנאי המגרש וסביבתו, ואז עיבוד הנתונים על ידי אדריכלים ומתכננים, הפכה למיושנת.

נדרשת התאמה ברמת שינוי הנחות העבודה הבסיסיות. נדרשת מהפכה תודעתית, שתביא ליצירת מוצר שלא ניתן להתחרות בו,  שייצור אצל הלקוחות את התחושה שהם השקיעו את מיטב כספם במוצר מנצח.

המרכיב החשוב והמרכזי, שמהווה את עמוד התווך בין היזמים ללקוחות, הוא השיווק. השגרירים של היזמים הם אנשי המכירות. הם אלה שהלקוחות פוגשים לראשונה, ואין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני.

בנקודה זו נוצרת הדילמה שבין שיווק על ידי אנשי מכירות חיצוניים, מועסקים של חברות שיווק, לבין אנשי מכירות אינהאוס, המועסקים על ידי היזמים.

יזמים שמשווקים בעצמם מנסים במאמצים רבים לתחזק יחידת שיווק פנימית – אופרציה בפני עצמה. חברות שמספקות שירותי שיווק עוסקות בעיקר במכירת מוצרים שמוכתבים מראש על ידי היזמים, וגם הן שמות את אנשי המכירות במרכז.

הבעיה המרכזית שנוצרת בתהליך הזה היא נתק רעיוני בין היזמים לבין הכוח המשווק. המכירה עצמה עומדת במרכז, מנותקת מהתהליכים שקדמו לה ובטח חסרת המשכיות לאחר שהלקוח חתם על החוזה והפך להיות באחריות היזם בלבד.

nafusi2
משרדי קבוצת נפוסי. משנים את הנחות העבודה הבסיסיות

תהליך כולל

החברה שהוקמה תוך הנחת עבודה בסיסית מהפכנית, אשר מתמקדת במשולש: יזם-משווק-לקוח, היא קבוצת נפוסי.

קבוצת נפוסי מוגדרת כחברה המשמשת למעשה חממת נדל"ן, שמכילה חטיבות מקצועיות קריטיות עבור פרויקטים.

הקבוצה מטפלת בפרויקטים משלבי התכנון המוקדמים שלהם, משווקת את הפרויקטים וגם מתמחה בליווי תהליך מכירה צמוד ללקוחות, עד לשלב המפתח.

הצוות המקצועי של החברה מונה תפקידי מפתח קריטיים בענף הנדל"ן, וכל יזם ולקוח זוכה ליחס אישי ולצוות מותאם ייעודי.

במהלך השנים צברה לעצמה הקבוצה ניסיון עשיר בטיפול במגוון פרויקטים, באזורים שונים ובהיקפים שונים, במיקסום תוצאות הפרויקט בכל הפרמטרים, הן עבור יזמים והן עבור לקוחות.

לדברי אסף נפוסי, מנכ"ל ובעלים של קבוצת נפוסי, ישנה גישה אחרת וחדשנית בכל הנוגע לטיפול בפרויקטים חדשים: "ראשית, ישנן שתי חטיבות מרכזיות בקבוצה, אשר מוגדרות על ידי המשתמשים הסופיים: חטיבת הלקוחות וחטיבת היזמים".

 

nafusi3
הלקוחות יודעים שהם השקיעו במוצר מנצח
nafusi5
ניסיון עשיר בטיפול במגוון פרויקטים

אסף נפוסי, מנכ"ל ובעלי הקבוצה: "נכס מבודל ודינמי מאפשר גמישות תכנונית, שמתאימה לקהל לקוחות מגוון"

nafusi1
אסף נפוסי. גישה אחרת וחדשנית

קבוצת נפוסי מטפלת בפרויקטים משלבי התכנון המוקדמים ומלווה את תהליך המכירה, עד שלב המפתח

חטיבת הלקוחות מורכבת מכמה תת-מחלקות:

מחלקה לניהול שיווק שוטף – מטפלת יומיומית בלקוחות חדשים של החברה, לידים חדשים המגיעים כתוצאה משיווק פרויקטים תוך יישום אסטרטגיות שיווק מתקדמות.

מחלקה לניהול לקוחות החברה: יצירת קבוצות מוגדרות עם פרמטרים מדויקים, מתוך מאגר נרחב של לקוחות החברה. מאגר החברה מנוהל כך שבהגדרת מאפייני לקוח מוכתבים ניתן להתאים סוגים שונים של נכסים לקהל מדויק.

מחלקת תושבי חוץ: ניהול מאגר קיים של לקוחות תושבי חוץ, אשר מחשיבים את הצוות המקצועי של החברה כיועצים לרכישת נדל"ן בישראל.

חטיבת היזמים: מרבית היזמים מגיעים לקבוצת נפוסי לפני או מייד לאחר רכישת הזכויות על הקרקע עליה עתיד לקום הפרויקט.

הצוות המקצועי בוחן את העסקה במספר פרמטרים קריטיים: סקר דמוגרפי של האזור ופילוח קהל היעד, ניתוח ביקושי השוק ביחס לסביבה, תמהיל דירות ביחס לביקושים ולמתחרים באזור וכו'.

הצוות עובד בצמוד ובמקביל למתכנני הפרויקט מטעם היזם ומציע פרוגרמה על בסיס שקלול כל הנתונים המקדמיים. לאחר הסקת המסקנות מציע הצוות קונספט לפרויקט, אשר יבדל אותו משאר הפרויקטים המתחרים באזור, כולל עבודה משמעותית על הסטנדרט לפיו ייקבע הנכס הסופי.

"תכנון פונקציונלי, בהתחשב בדרישת הלקוחות העתידיים, הוא מרכיב משמעותי נוסף, המקל על יצירת נכס מבודל ודינמי – יצירת נכס שיאפשר לאחר מכן גמישות תכנונית, שמתאימה לקהל רחב ומגוון של לקוחות", מציין אסף נפוסי.

קבוצת נפוסי מתמחה בתהליך שלם וכולל, המלווה לקוחות ויזמים כאחד, וכל אחד מחברי הצוות משויך ספציפית לפרויקט ייחודי, בהתחשב ביזם ובקהל הלקוחות הספציפי.

אסף נפוסי:"אנו מטפלים בפרויקטים של יזמים באופן ייחודי, שמותאם לצרכים ולדינמיקה של כל יזם ויזם בנפרד. אין אצלנו תהליכים אינטגרליים מובנים מראש, אלא תכנון במכלול פרמטרים לכל יזם ופרויקט, והצמדת צוות מקצועי ייעודי. הצוות מנהל את התמיכה בתכנון בשלב ההתחלתי, ולאחר מכן את השיווק בפיקוח מקצועי ובסביבה טכנולוגית חדשנית ודינמית, כך שהתהליכים מבוקרים בצורה שוטפת".

היזמים והלקוחות מקבלים למעשה את כלל הפונקציות תחת קורת גג אחת, כאשר הקשר בין הפונקציות יוצר תהליך מושכל, שממקסם את תוצאות העסקה. היזמים משתפים פעולה עם גורם חיצוני מקצועי אחד, שמתכנן בצמידות עימו פרויקט אופטימלי – תכנונית וכלכלית. הלקוחות מוצאים מותג המכיל מחשבה שנובעת מנקודת מבט של הלקוח והתחשבות בצרכיו.

מחשבה מונחת שיווק על ידי צוות מקצועי ייעודי מניבה ליזמים ערך מוסף, וללקוחות ביטחון שהנכס שרכשו הותאם להם אישית.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת?

ענו על כמה שאלות קצרות ותנו לנו לחפש עבורכם את הדירות המתאימות לכם ביותר!

אתר זה משתמש בקבצי "עוגיות" (Cookie) וטכנולוגיות דומות אחרות, אשר עוזרות לנו לעקוב אחר האופן שבו משתמשים עושים שימוש בשירותים שלנו, ואוספות מידע סטטיסטי מצטבר והעדפות משתמש. אנו מתקשרים עם צדדים שלישיים שמסייעים לנו בניתוח השירותים שלנו, האתר והמבקרים בו. צדדים שלישיים אלו אינם מורשים לעשות שימוש במידע שנאסף באתר אלא למטרה זו. המשך גלישתך באתר מהווה את הסכמתך לקבצי העוגיות שבו. למידע נוסף ראה את מדיניות הפרטיות.

דילוג לתוכן