מתחם מגורים חדש ביהודה המכבי 32-36 תל אביב

מתחם מגורים חדש ביהודה המכבי 32-36 תל אביב

YH32 הוא פרויקט מגורים ומרקם חיים אורבניים. שילוב סינרגטי בין שיטת בנייה חדשנית, דירות חכמות, מרכיבים קהילתיים מובנים ועיצוב מודגש המוביל את הסגנון התל אביבי של היום

לחיות בתל אביב בסטנדרטים של עכשיו

הצפון הישן של תל אביב לא נח על שמריו. במפגש הרחובות של יהודה המכבי – ויצמן, מוקם מתחם מגורים עכשווי לאנשים שנושמים את העיר. פרוייקט אייקוני שתוכנן תוך חשיבה מירבית על סביבת החיים של היום: דירות חכמות בגימור פרמיום, חללי עבודה פרטיים ומשותפים, חצר שיתופית שקטה ופסטורלית, לאונג׳ עליון יוקרתי הכולל פינת רגיעה, אזור לסדנאות יוגה, פילאטיס ומיינדפולנס המשקיפות לקו הרקיע (ואיזה שקיעות!), מועדון פנאי משותף לילדים וחניון תת קרקעי היברידי נוח ומתקדם. 

ממתגי החשמל ועד מתחם הגג, בכל פרט ופרט הושקעו מחקר, מחשבה, תכנון ועיצוב. הכל כדי שתהנו מהרגע הזה.

סיור וירטואלי בדירה 54:

סיור וירטואלי בפנטאוז:

שתף את הפרויקט בוואטסאפ

רוצים לקבל עוד פרטים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התוכניות וההדמיות להמחשה והצגת הפוטנציאל בלבד ואינן מחייבות את החברות והיזמים כל הזכויות שמורות לנפוסי נדל”ן ©

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת?

ענו על כמה שאלות קצרות ותנו לנו לחפש עבורכם את הדירות המתאימות לכם ביותר!

אתר זה משתמש בקבצי "עוגיות" (Cookie) וטכנולוגיות דומות אחרות, אשר עוזרות לנו לעקוב אחר האופן שבו משתמשים עושים שימוש בשירותים שלנו, ואוספות מידע סטטיסטי מצטבר והעדפות משתמש. אנו מתקשרים עם צדדים שלישיים שמסייעים לנו בניתוח השירותים שלנו, האתר והמבקרים בו. צדדים שלישיים אלו אינם מורשים לעשות שימוש במידע שנאסף באתר אלא למטרה זו. המשך גלישתך באתר מהווה את הסכמתך לקבצי העוגיות שבו. למידע נוסף ראה את מדיניות הפרטיות.

דילוג לתוכן